Φωτεινό Σκοτάδι

Την περασμένη εβδομάδα ακριβώς, βρισκόμουν στο Θησείο. Κάποιοι παλιοί φίλοι βολεμένοι τώρα ξάφνου με θυμήθηκαν και ύστερα είχα ραντεβού με μια παγοκολόνα. Αφού τελείωσα με τας υποχρεώσεις, ( ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να κάνει κρύο και μετά από τους ξενερουά φίλους να στέκεσαι πλάϊ ας πούμε σε μια παγοκολόνα και αυτή να μη λιώνει) ;

Ά… είναι πολύ ωραία αίσθηση

Για μαζόχες

χαχα!   Τέσπα, να μη σας τα πολυλογάω μιας και αλλού είναι το θέμα μου, ευτυχώς ήταν μόλις 10 και μισή το βράδυ της περασμένης Κυριακής και ανακουφίστηκα τουλάχιστον πως δε θα πλήρωνα ταξί, μιας και προλάβαινα άνετα το μετρό που έκλεινε στις 12.

Όμως για να ζεστάνω λίγο τα κοκαλάκια μου από το κρύο και το άλλο κρύο, και μιας και ήταν σχετικά νωρίς, άρχισα να περπατώ σε σοκάκια, σκοτεινά δρομάκια, να βλέπω και να χαζεύω κρυφά ατμοσφαιρικά μπαράκια, συνήθως βαλμένα σε παλιά διατηρημένα μικρά νεοκλασσικά.

Με προκαλούσαν να μπώ. Η απαλή μουσική, οι αισθήσεις μου σε υπερδιέγερση, άρχισα να ζεσταίνομαι κιόλας, μα η… παγοκολόνα ευτυχώς είχε φύγει και οι φίλοι μου τώρα θα κοιμόντουσαν. Κόντευε 11 και μέχρι να φτάσω σπίτι, μου μέναν το πολύ 7 ώρες ύπνου μέχρι την δουλεία μου, οπότε το πήρα απόφαση. Βούρ για το τρένο, δίχως παρακάμψεις.

Είναι λοιπόν να μην πάρει τον ίσιο δρόμο ο άνθρωπας χαχα °!°

και θα σας εξηγήσω γιατί το γράφω αυτό. Εκεί λοιπόν σε 25 μέτρα το πολύ έβγαινα στη Διονυσίου Αεροπαγίτου, σταμάτησα. Έκανα να πάω μπροστά, ξανασταμάτησα. Κάνω πίσω. Μια πολύ γνωστή μου μελωδία πλανιόταν ακριβώς έξω απ’το μπαράκι που είχα σταματήσει. Δεν θυμάμαι ακριβώς, ίσως Deep Purple, ίσως Led. Χμμ, μάλιστα, αυτή είναι μουσική σκέφτομαι, τζαμάτο και το μπαράκι ξανασκέφτομαι, αλλά πρέπει να φύγω.

Η πολλή σκέψη τρώει τον αφέντη. Καθώς κοίταξα τον μπάρμαν, με μαλλί σα το δικό μου μερικά τατουάζ και σκουλαρίκια παραπάνω και του έκανα ένα νόημα του στύλ οκ, κούλ, τότε τους διέκρινα. 4 ατομάκια, 19 με 20 χρονών απ’ότι μου είπανε μετά, να παίζουν. Η μουσική λοιπόν δεν προερχόταν από decks, αλλά ήταν live!

Φυσικά μπήκα στο μαγαζί. Παρήγγειλα ένα μπυρόνι από τον μπάρμαν και άρχισα να απολαμβάνω τα παιδιά παραπάνω, τους Bright  Black. Ήταν εκεί αρκετός νεαρόκοσμος για τα κυβικά ενός 35άρη, όμως άμεσα ένιωσα οικεία, όμορφα και έπιασα κουβέντα με παιδιά 18 και 20 χρονών υπό τους ήχους της unplugged έκδοσης κομματιών από Black Sabbath και Doors, μέχρι Τρύπες, Skid Row και Wasp! παρακαλώ. Η αποθέωση ήταν όταν οι μάγκες τούτοι δω που βλέπετε παραπάνω, παίξανε το War Pigs unplugged.

Αν προσέξετε, ο ένας κρατά ηλεκτροακουστική, ο άλλος καθαρά ακουστική, στο βάθος ο πληκτράς τους και στη μέση η φωνή. Η φωνή, με όλη τη σημασία της λέξης. Ακολούθησαν διάφοροι, Guns ‘n Roses, Bon Jovi, κ.α. ενώ παίξανε και ένα καταπληκτικό δικό τους τραγούδι, γραμμένο από το παιδί που κάνει τα φωνητικά στίχοι και μουσική.

Η μία μπύρα διαδεχόταν την άλλη, η ώρα είχε περάσει και δε με ενδιέφερε πλέον καθόλου που θα έχανα το τρένο ή τη δουλειά. Όταν τα παιδιά τελείωσαν κατά τις μία παρά, ήρθαν και μιλήσαμε. Ήταν εκπληκτικό να βλέπεις 19 και 20 χρονών άτομα να παίζουν μουσικές και ήχους της δεκαετίας των 70’ς-90’-ς, δλδ πρίν ακόμα γεννηθούν. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να είναι μέσα ρε παιδί μου, να το νιώθουν αυτό που κάνουν! Και δεν εννοώ όχι μόνο να μη φαλτσάρουν, αυτό δεν ’εγινε σε καμμία φάση, αλλά όταν η ακουστική ακκόρντιζε, η ηλεκτροακουστική να πηγαίνει πάνω κάτω  με φοβερή ταχύτητα και το ανάποδο, ο πληκτράς να βαράει τέλεια, η φωνή να αποδίδει με τρομερή ακρίβεια και έκταση τα πάντα και όλα αυτά να φαίνεται πως τα νιώθουνε ρε τα ατομάκια, πως γουστάρουνε, πως είναι στον κόσμο τους και ας ήταν η παρέα τους και οι κοπελιές τους απέναντι.

Να έχω πάθει την πλάκα μου πέρα από όλα αυτά, είχα έρθει σε τρελό κέφι. Σκεφτόμουν πως γουστάρω άσχημα και που να είχαν και ντράμς και μπάσο που τους έλειπε; ή μήπως ήταν έτσι η όλη φάση; Αυτό δεν το ρώτησα. Πάντως δεν ήταν τυχαίο πως μια τεράστια κορνίζα του Rory όχι αφίσα, κορνίζα επαναλαμβάνω βρισκόταν ακριβώς δεξιά μου, και άλλες του Hendrix, του Παύλου, των Doors, kai de symmazevetai :)

Τα άτομα μόλις τέλειωσαν, και αφού είχαν δεί που γούσταρα, ( ok δε χτυπιόμουν κιόλας ) αλλά φανερά γούσταρα και το μπαράκι όλο και όλο άντε να’ταν 60 τ.μ. οι δε θαμώνες καμμια 40ρια, οι περισσότεροι φίλοι και οι κοπέλες των παιδιών. Το δε ακόμη πιο αξιοθάυμαστο, πως ήταν έκεί ο πατέρας του παιδιού που έπαιζε την ηλεκτροακουστική! Γύρω στα 60, καθόταν ακριβώς μπροστά μου και φαινόταν στο βλέμμα του πόσο περήφανος ήταν για τον γιό του, δίχως φυσικά να έχει ιδέα από τη μουσική αυτή. Του έδωσα συγχαρητήρια. Όχι πως εγώ έχω και πολύ μεγαλύτερες γνώσεις πλέον, λέμε τώρα, αλλά μπράβο σου και εσένα και του γιού σου ρε μάγκα.

Τώρα θα μου πείτε… μιας και τα γνώρισες τα παιδιά και σου μίλησαν γιατί αναφέρεσαι ο πληκτράς, η φωνή, κλ.π;  και δε μας λες τα ονόματά τους!

Φυσική απορία. Το θέμα είναι πως μετά το live, όλα αυτά έγιναν, και τα ονόματα και με ευχαρίστησαν ( δεν ξέρω γιατί ) μάλλον θα τους είπα πολύ καλά λόγια και ακομπλεξάριστοι ήταν.  ( Καθόμουν και μίλαγα με τις κοπέλες τους δίχως να το ξέρω, όμως όπως με κοζάρανε καταλάβαιναν οτι ρωτούσα γι’αυτούς και μου χαμογέλαγαν no problem ).

Όταν τέλος πάντων τελείωσε η όλη φάση, είπα να φύγω, αλλά ο μπάρμαν, με κερνάει μια μπύρα……. ε, άρχισε να βάζει στα decks και Rory, η μια μπύρα έφερε την άλλη, το ένα σφηνάκι το άλλο, το ένα κέρασμα το άλλο, βγήκα λιώμα και ήταν 4 το πρωί. Τόσο λιώμα που ένας κανονικός οργανισμός δεν θα το άντεχε, αλλά εμένα το είχε φαίνεται ανάγκη. Είχα να ξεδώσω κάτι αιώνες και πραγματικά το είχα ανάγκη. Και έγιναν όλα έτσι ξαφνικά και όμορφα όπως σας τα λέω.

Το μόνο λοιπόν που ευτυχώς κατάφερα να συγκρατήσω ήταν το όνομα του σχήματος, » Bright Black » και πως εδρεύουν στο Περιστέρι και παίζουν 2 φορές το μήνα στο Momento ή στη Momento, θα σας γελάσω δεν ξέρω τι είναι αλλά κάποια ανάλογη φάση θα είναι. Α και κάτι άλλο, δεν πρόκειται να τους βρείτε σε κανένα u-tube, ξεχάστε το, μου το είπαν και οι ίδιοι, αλλά αν έχετε facebook, και σας αρέσει η rock σκηνή, θα τους βρείτε εκεί. 20 χρονών είναι, τώρα ξεκινάνε και τους εύχομαι από την καρδιά μου να πετύχουν.

 

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.