Ο Νόμος του Μέρφυ

Είναι ακριβώς 15 μέρες τώρα που χτύπησα στη μέση. Μυϊκή κάκωση, νομίζω την είπαν στο ΚΑΤ, μετά τις ακτινογραφίες, και δεν έχουν πειραχθεί οι σπόνδυλοι…..ΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ, Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΧΘΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Ε, συγγνώμη που φωνάζω, αλλά 15 μέρες λέει ταύλα, πάρε και μια ενδοφλέβια νά’χεις, και αυτά τα φάρμακα γέμισαν φάρμακα οι τσέπες. Οκ, λέω, μαθημένο το βουνό στα χιόνια. 15 μέρες ταύλα. Πάω χθες να σηκωθώ είχαν τελειώσει και τα φάρμακα, σφάδαζα από τους πόνους. Παίρνω τηλ. το γιατρό κάτσε λέει άλλες 15 μέρες ταύλα.

Ο νόμος του Μέρφυ… αν μπορούσα θα σηκωνόμουν και θα έσπαζα όλο το σπίτι. Πάνω που μετά κόπων και βασάνων είχα φτάσει τα 87 κιλά από 95 και ήθελα ακόμα 3-4 να ξαναέρθω στο ιδανικό βάρος μου ( ύψος 1.84 ), πάρε 30 μέρες σου λέει ταύλα και βλέπουμε.

Πάνω που μετά από 7 μήνες ανεργίας βρήκα δουλειά, δεν ξέρω αν θα την έχω μετά. Φυσικά τους προσκόμισα όλα τα δικαιολογητικά, έγγραφα ΚΑΤ, γιατρών κλ.π κλ.π ακόμα δεν άρχισα…

Πάνω που σε λίγες μέρες έχω γενέθλια και θα έβγαινα έξω να γιορτάσω τα 35 μου…

Πάνω που τρέχουν κάτι άλλες δουλειές που δεν έχουν χρόνο για αναβολή

Και πώς θα βγάλω 30 μέρες ταύλα και βλέπουμε το κέρατό μου το τράγιο; Ο ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ ΕΙΜΑΙ Η Ο ΠΑΦ-ΚΆΛΛΟΣ;  Καλά τα λέτε οι γιατροί, προσπαθήστε να μείνετε 30 μέρες στο κρεβάτι και τα ξαναλέμε! Καλύτερα να με κρατάγανε στο ΚΑΤ σε καμια διαρκή ύπνωση να πέρναγε και αυτός ο εφιάλτης.

Αυτός είναι. Ο νόμος του Μέρφυ. Το έχω παρατηρήσει, πλέον, μιας και μου έχει συμβεί πολλές φορές, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως πρέπει να είναι στο γονιδίωμά μου το DNA μου δεν εξηγείται αλλιώς… Αυτά τα ολίγα πάω πάλι να κοιτάω τις μύγες στο ταβάνι μιας και ακόμα και που κάθομαι είναι λέει απαγορευτικό

Κανονικά ήταν να βάλω κάτι φωτογραφίες σε αυτή την ανάρτηση, αλλά, ο νόμος του Μέρφυ βλέπετε. And the time passes by… when the fuck did I become 35?

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.