ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ

Είναι και τούτο το θεριό

που το παλεύω ακόμα

μια μέρα θα συμπορευτώ

ή θα ριχτεί στο χώμα

Μια κουτουλιά στα κάγκελα

μία μπουνιά στον τοίχο

Ετσά μου έρχεται θαρρώ

ετώρα να τη ρίξω

Να δω μπροστά το πέλαγο

και πίσω μου τα όρη

ν’ανοίξω μάτια και μυαλό

να ξαναβάλω πλώρη

Βαρέθηκά σας μάστορες

ωρέ δεν το θωρείτε

μ’αφού εγώ δεν το θωρρώ,

δίκιο έχετε, πείτε

______________________________________________________________

Παράξενη αρρώστια μέσα μου κουβαλάω

και οι φλέβες μου γνωρίζουνε με ζόρι πως κρατάω

Και έτσι έχει γλιτώσει το αίμα

Βαρύ κόκκινο βαθύ σε κάποια άσφαλτο

σε κάποιο πεζοδρόμιο

Καμία μάνα δε σου το πε,

be a simple kind of man

forget your lust for the rich man’s gold
all that you need is in your soul

http://www.youtube.com/watch?v=8mal4BUieno

Μπροστά σου

Μπροστά σου

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.