ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ

100 ΜΕΡΕΣ


Κύριε Πρωθυπουργέ, εδώ στην 10η σειρά, τέρμα γαλαρίααααααα… Φαίνομαι; όμορφα…Κύριε Πρωθυπουργέ είμαι Έλληνας από γεννησιμιού.Έχω ένα πτυχίο, μιλάω 2 γλώσσες, έχω δίπλωμα ACTA σε υπολογιστές, έκανα λοχίας στον Ε.Σ. και έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Τελευταία στο δημόσιο ως συμβασιούχος.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω, τώρα που μας διώξατε εμάς και αφήσατε ακόμα τα g(olden) boys πιστεύετε οτι έχω τα προσόντα για μια θέση οδοκαθαριστή; Η Αθήνα έχει πολλά σκουπίδια και είμαι πρόθυμος. Αν χρειάζεται να επιμορφωθώ και άλλο παρακαλώ να μου το πείτε. Άκουσα οτι δεν πληρώνουν τόσο καλά όσο στη Σουηδία που ήσασταν αλλά ένα χιλιαρικάκι+βαρέα μου φτάνει. Τέλος, είμαι νέος (ακόμα) και πιστεύω ακράδαντα πως η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά
Ευχαριστώ

Υ.Γ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΛΑΚΑ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.